Jumba.nl breekt woningmarkt Amersfoort open

Jumba.nl, onderdeel van het Delftse technologiebedrijf TJIP, gaat per 20 mei actief campagne voeren in Amersfoort. De stad waar Picnic vier jaar geleden de aanval op de traditionele supermarktbranche opende, leent zich ditmaal als startpunt voor verandering in een vastgeroeste woningmarkt. “De vergelijking met de online supermarkt is natuurlijk snel gemaakt”, zegt Sander van der Aa, co-founder van Jumba.nl. “Picnic begon in 2015 als start-up haar opmars in Amersfoort en is inmiddels op tientallen locaties actief. Ook toetreders als Uber, Thuisbezorgd en HelloFresh bewandelden een soortgelijke weg. Jumba.nl heeft het volste vertrouwen dat deze olievlek strategie gaat werken.”


“Het is geen toeval dat ook wij uitkwamen bij Amersfoort”, vervolgt Van der Aa. “De gemeente Amersfoort is een mooie afspiegeling van Nederland als het gaat om de woningmarkt. Daarnaast bleek uit onderzoek dat onze doelgroep hier sterk vertegenwoordigd is.”


Een innovatief woonplatform

Het doel van de campagne is om inwoners van Amersfoort kennis te laten maken met een toegankelijk, transparant en begrijpelijk woonplatform. Jumba.nl brengt online alle woningen in Nederland in kaart. Gebruikers vinden er alle informatie over de woningmarkt die ze nodig hebben om zelf te kunnen bepalen of ze goed zitten, of een volgende stap zetten. Jumba.nl ondersteunt haar gebruikers bij het nemen van die volgende stap.

Kopers en verkopers leggen met Jumba.nl snel en gemakkelijk contact met elkaar, kunnen zelf alles regelen rond hun woning en een onafhankelijke specialist inschakelen wanneer zij dat willen. Bijvoorbeeld een makelaar of hypotheekadviseur. Het platform heeft inmiddels ruim 25.000 gebruikers.

Introductie actie voor gebruikers

Of het nu gaat om het beheren van woningen via het online woondossier, het zelf regisseren van de zoektocht naar een volgend droomhuis of het vrijblijvend peilen van interesse in de bestaande woning, het kan op Jumba.nl allemaal eenvoudig en online.

Bezoekers die een account aanmaken op Jumba.nl krijgen vanaf medio juni de mogelijkheid om een lidmaatschap bij Vereniging Eigen Huis (VEH) af te sluiten tegen een korting van 50% in het eerste jaar. Na het activeren van een account op Jumba.nl kunnen gebruikers vervolgens hun woninginformatie eenvoudig aanpassen, hun woningwaarde bekijken, zoekopdrachten aanmaken, interesse tonen in woningen en huizen vergelijken. De actie loopt tot eind 2019.

Altijd op de hoogte? Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief of like ons op Facebook

Gerelateerde artikelen